Min vän !!

Tack för att du finns i mitt liv. Att vi kan skratta och gråta tillsammans, och dela våra hemligheter med varandra. Vad skulle man göra utan dig? Vänner växer inte på träd så ta till vara på dom ni har. Det handlar om att ge och ta. Det kan jag göra med min BÄSTA vän. Bara tråkigt att hon bor så långt bort... Men tack A-C för att du finns för mig, fast du tyckte "om" mig i mina yngre år, lite grann iallafall. Jag var inte bara en "PAIN IN THE AS". Vi måste börja ses lite oftare =) hihi..


Men jag ska inte glömma dom andra få vännerna som står mig varmt om hjärtat, ni vet nog vilka ni är =)

En RIKTIG vän finns alltid där för en.
.

Tack för att du finns i mitt liv. Att vi kan skratta och gråta tillsammans, och dela våra hemligheter med varandra. Vad skulle man göra utan dig? Vänner växer inte på träd så ta till vara på dom ni har. Det handlar om att ge och ta. Det kan jag göra med min BÄSTA vän. Bara tråkigt att hon bor så långt bort... Men tack A-C för att du finns för mig. Vi måste börja ses lite oftare =) hihi..    Men jag ska inte glömma dom andra få vännerna som står mig varmt om hjärtat, ni vet nog vilka ni är =)    En RIKTIG vän finns alltid där för en..


Kommentarer
Postat av: A-C

Tack för dom fina orden, OCH jo du var kanske inte så jobbig, du var ju bara så liten och barnslig. OCH det är jätte tråkigt att du bort så långt ifrån. Älskar dig ändå! sorunge puss puss ;0)

2011-11-11 @ 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0